Dat was het dan... - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Francesca - WaarBenJij.nu Dat was het dan... - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Francesca - WaarBenJij.nu

Dat was het dan...

Blijf op de hoogte en volg Francesca

14 Juni 2014 | Curaçao, Curaçao

Bij deze mijn laatste blog. Morgenmiddag vlieg ik terug naar Nederland. Ik heb een top tijd gehad op Curacao! Ik heb lieve mensen leren kennen, heb genoten van de uitstapjes en had een te leuke stage.

Vorige week zijn Gera en Nienke al terug gegaan naar Nederland en dit maakte het wel even 'echt'. De eerste avond zaten Laura en ik eenzaam en alleen op mijn terras. We hebben maar ouderwets Skipbo gespeeld en muziek geluisterd van Youtube. In plaats van Spotify. De avond erna ging symbolisch het licht van de veranda van Gera uit. Daar zaten we altijd. Nu waren Laura en ik dus alleen in de tuin. We woonden samen en vanaf morgen gaat Laura op zichzelf wonen :').

Gister heb ik afscheid genomen op stage. Alle kinderen waren gekomen en we hadden in de tuin 2 zwembadjes opgezet. Alle kinderen waren in zwemkleding en we hebben lekker gezwommen. Er was popcorn, pannenkoeken en bolo (cake). De kinderen hebben genoten en ik ook. Een fijn afscheid al snappen niet alle kinderen dat ik weer naar Nederland ga. Ik heb van veel ouders en kinderen lieve kaartjes, briefjes en cadeautjes gekregen, heel lief.

Vandaag de grote WK wedstrijd. Hoeveel het is geworden hoef ik niet te vertellen (oké, toch wel: 5-1!!!) en ik heb het gekeken met huisgenootjes en heeeel veel andere mensen op het strand van Cabana. Met de zon was het wel heel warm maar met ieder doelpunt werd zoveel bier in de lucht gegooid dat het verfrissend was. Groot feest dus!

Curacao was voor mij een hele mooie ervaring en ik ben heel blij dat ik deze keus heb gemaakt.

Ayo,
Liefs Francesca.


  • 14 Juni 2014 - 07:28

    Hendrik Jan Neeb:

    Lieve Francesca,

    Doet me denken aan het EK voetbal in 1988. Voetbalwedstrijden 's middags in het St. Elisabeth Hospitaal. Groot scherm, wat een feest. Hier op het Schuitendiep nu ook groot oranjefeest. Geniet nog ff van dushi Korsou. Mooie herinneringen en goede reis!. Liefs Hendrik Jan

  • 14 Juni 2014 - 08:06

    Annelies:

    Ja meid.... Dat was het dan.
    Maar wat een top tijd heb je inderdaad gehad!
    Je hebt een enorm gezellige (en behulpzame) club mensen getroffen in de Kleurentuin, op stage kon je je helemaal uitleven op je eigen groep en wat een leuke dingen hebben jullie in de weekends ondernomen. Gelukkig staat er hier in Nederland ook al weer allerlei gezelligs op de planning. Succes met inpakken. Ik hoop dat je alles wat je belangrijk vindt in de koffer kunt krijgen. En dan een hele goeie vlucht en tot morgen. Ik kijk er naar uit ;-)
    Groetjes mama.

  • 14 Juni 2014 - 09:15

    Pink:

    Goede reis terug!

  • 14 Juni 2014 - 09:48

    Papa:

    Hey, Francesca,
    Helaas, aan alles komt een einde. Je hebt het geweldig gedaan daar en vast ook een hoop geleerd. Wat een ervaring, iets om nooit te vergeten!
    Goede reis en tot morgen. Joepie:)

    Groetjes,
    Papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Francesca

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 2229
Totaal aantal bezoekers 8756

Voorgaande reizen:

16 Januari 2014 - 14 Juni 2014

Stage op Curacao

Landen bezocht: